Rozhovor o benefitu masáže ve firmě pro ProfiHR

08.03.2023

V magazínu ProfiHR vyšel rozhovor s naším zakladatelem Markem Moflárem. Povídali jsme si o tom, jak benefit ve formě masáží ve firmě funguje, proč by každá firma měla mít masáže v kanceláři, o možnosti uplatnit odběrem našeho benefitu náhradní plnění i o zájmu společností o masáže ve firmě v této těžké době.

Zde je malá ochutnávka:

Mít maséra ve firmě, který by se staral o zaměstnance, se zdá jako velmi netradiční firemní benefit, který jsem já osobně viděla jen ve filmu Stážista s Robertem de Niro v hlavní roli. Můžete nám prozradit, jak to funguje v praxi?

Rád. Nejdřív bych chtěl ale zmínit širší kontext. Benefitů, i těch netradičních, mohou firmy pro své zaměstnance získat spoustu. Jen málokterý z nich ale přináší výhody pro firmy i zaměstnance v dlouhodobém horizontu. A takovým benefitem jsou právě naše masáže. Uvědomme si, že generace dnešních zaměstnanců, dejme tomu od třicátníků do padesátníků, je vůbec první v historii, která sedí prakticky celou dobu shrbená u počítačů. Důsledky budeme podle mě znát tak za 10 let, ale už teď se ukazuje, že problémy s bolestmi šíje a páteře letí raketově nahoru. Naše masáže dokážou zaměstnance uvolnit, zrelaxovat a zároveň pomoci v záchraně zdraví pro následující roky. A jak přesně funguje naše služba? Masér nebo více masérů dochází pravidelně do firmy. Zaměstnanci si mohou na konkrétní čas v našem rezervačním systému objednat masáž, která se provádí buď v sedě na masérské klekačce, kdy zaměstnanec zůstává v košili, nebo klasickou masáž na masážním lehátku.

Proč by podle Vás měli zaměstnavatelé o takovémto benefitu uvažovat? Jaký z toho mají profit?

Profit firmy z masáží je jednoznačný – spokojený a zrelaxovaný zaměstnanec, který je schopen se lépe soustředit na svou práci, je optimističtější a netrpí zbytečnou bolestí. Kdybyste mohla nějaký čas pozorovat lidi někde ve firemním open space, všimla byste si, jak se snaží narovnávat, kroutí se a poposedávají. Je to způsobeno i chybným sezením a držením těla. Vzniká svalové přepětí a bolesti. A když vás bolí hlava nebo záda, prostě toho uděláte míň. Přitom stačí 30 minut masáže týdně, a jste jinde. Samozřejmě je potřeba se kromě toho hýbat a být aktivní, což radíme všem. Masáž pomůže, ale není všemocná.

V této oblasti máte dlouhodobé zkušenosti. Poraďte, jak mohou firmy tento benefit financovat tak, aby se jim to navíc vyplatilo i finančně?

Nejlepší bude, když se s námi zástupce firmy poradí, bývá to vždy individuální. Obecně ale při spolupráci s naší firmou FIRMAS mohou využít možnosti náhradního plnění. Jsme totiž subjekt, který trvale zaměstnává více než 50 % zdravotně postižených osob. Tím pádem disponujeme možností fakturace služeb v režimu náhradního plnění, což znamená, že firma ušetří asi 30% z ceny benefitu, které by jinak odvedla státu. Instituce hradící služby za zaměstnance z FKSP získají nejen fakturaci v režimu náhradního plnění, ale také masérské služby osvobozené od daně z příjmu, jelikož jsme zařazeni v Národním registru poskytovatelů zdravotních služeb.

Mám zájem o spolupráci

Kontaktní formulář



Mohlo by vás také zajímat

Načíst starší

Tato webová stránka používá cookies

Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.